OMECTS 5561/2011privind Metodologia formării continue a personalului din învățământul preuniversitar;
OMECTS nr. 3129/2011pentru modificarea si completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învățământul preuniversitar, aprobata prin OMECTS nr. 5561/2011;
OMECTS 5562/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoaștere și echivalare a creditelor profesionale transferabile
OMEN 3307/28.02.2013 privind aprobarea modelului Atestatului de formare continuă a personalului didactic și a modelului fișei competențelor și a disciplinelor/temelor;
OMECTS 5.564/2011pentru aprobarea Metodologiei de acreditare și evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de acesșia;
OMEN 3130/01.02.2013 privind modificarea si completarea Anexei la OMECTS nr. 5564/07.10.2011 privind aprobarea Metodologiei de acreditare și evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de aceștia;
OMEN 3129/2013 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5561/2011;
OMEN 5397/5.11.2013 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5561/2011;
ORDIN_nr_5967 / 6 noiembrie 2020- privind aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoastere si echivalare a creditelor profesionale transferabile
ORDIN 5561/2011-privind Metodologia formarii continue a personalului din invatamantul preuniversitar
ORDIN nr. 5553/2011- Metodologia privind echivalarea pe baza ECT/SECT, a învățământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul de 3 ani sau institut pedagogic cu durată de 3 ani …..
ORDIN nr. 5484/2011-pentru aprobarea Metodologiei privind recunoaşterea şi echivalarea competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal de către cadrele didactice …