OME nr. 4523 din 4.07.2022 privind aprobarea componenței rețelei naționale a școlilor de aplicație pentru anul școlar 2022-2023, disponibil AICI
OME nr. 4223 din 6.07.2022 privind organizarea și desfășurarea activităților de suport didactic și metodic precum și a celor de mentorat didactic în unitățile de învățământ componente ale bazelor de practică pedagogică în anul școlar 2022-2023, disponibilAICI
OME nr. 3654/12.04.2022 privind înființarea, organizarea și funcționarea bazelor de practică pedagogică, și lista BPP – unități de învățământ care vor funcționa cu statut de consorții școlare pentru practica pedagogică și pentru mentorat didactic, disponibilAICI
Anexa la O.M.E. nr. 4.523 din 10 august 2022- Unitățile de învățământ preuniversitar cuprinse în rețeaua națională a școlilor de aplicație pentru anul școlar 2022-2023, disponibil AICI
OME nr. 4183 din 4.07.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, disponibil AICI
ANEXA la OME nr. 4224 din 06.07.2022: Metodologia-cadru privind asigurarea calității programelor pentru dezvoltarea profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și de acumulare a creditelor profesionale transferabile, disponibilAICI
ORDIN_nr_5967 / 6 noiembrie 2020- privind aprobarea Metodologiei privind sistemul de acumulare, recunoastere si echivalare a creditelor profesionale transferabile
ORDIN 5561/2011-privind Metodologia formarii continue a personalului din invatamantul preuniversitar
ORDIN nr. 5553/2011- Metodologia privind echivalarea pe baza ECT/SECT, a învățământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul de 3 ani sau institut pedagogic cu durată de 3 ani …..
ORDIN nr. 5484/2011-pentru aprobarea Metodologiei privind recunoaşterea şi echivalarea competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal de către cadrele didactice …