Oferta de formare continuă a Casei Corpului Didactic Gorj propusă spre avizare pentru anul școlar 2017-2018.
- Programe de formare în curs de avizare:
PROGRAME PRIORITARE | ||||
1. | Program de pregătirea debutanților în vederea susținerii examenului național de definitivare în învățământ | |||
2. | Pregătirea cadrelor didactice cu statut de suplinitor în vederea participării la concursul național de titularizare | |||
3. | Aspecte curriculare și docimologice urmărite în cadrul inspecțiilor de specialitate | |||
4. | Abilitare curriculară la clasa a V-a | |||
5. | Tehnici de argumentare şi dezbatere | |||
PROGRAME OFERTA CCD | ||||
I. |
DIDACTICA SPECIALITĂŢII | |||
1. | Proiectarea didactică prin abordarea diferenţiată a ȋnvăţării. | |||
2. | Tendințe actuale în didactica învățământului primar | |||
3. | Teorii şi practici contemporane în predare-învăţare.. | |||
4. | Proiectarea și realizarea activităților integrate în cadrul disciplinei Arte vizuale și abilități practice | |||
5. | Limba și literatura romană – de la competență la performanță. | |||
6. | Ateliere de scriere creativă. | |||
7. | Învățarea interactivă a științelor | |||
8. | Predarea creativă a orei de Religie | |||
9. | Modalităţi de abordare a disciplinelor opţionale în învățământ | |||
II. |
MANAGEMENT EDUCAŢIONAL / INSTITUŢIONAL | |||
1. | Gestionarea și administrarea resurselor în unitățile școlare | |||
2. | Dezvoltarea controlului managerial intern pe baza procedurilor de lucru. | |||
3. | Management și consiliere pentru cariera didactică | |||
4. | Creativitate şi inovaţie în educația nonformală | |||
III. |
TIC ŞI UTILIZAREA CALCULATORULUI | |||
1. | Aplicații digitale pentru educație | |||
2. | Interacțiunea elev-computer | |||
3. | Instrumente informatice utilizate în activitatea didactică | |||
IV. |
EDUCAȚIE PENTRU CALITATE | |||
1. | Asigurarea calității în școală | |||
V. |
EDUCAŢIE PENTRU DREPTURILE OMULUI | |||
1. | Să nu uităm Holocaustul | |||
VI. |
EDUCAŢIE PENTRU DEZVOLTARE DURABILĂ | |||
1. | Teorie și practică pentru învățare inovativă în domeniul protecției mediului | |||
VII. |
EDUCAŢIE PENTRU EGALITATE DE ȘANSE | |||
1. | Educație fără frontiere | |||
2. | Integrarea elevilor cu cerinţe educative speciale în comunitățile educaționale | |||
VIII. |
EDUCAȚIE PENTRU EGALITATEA DE GEN | |||
1. | Promovarea egalităţii de gen | |||
IX. |
EDUCAȚIE ENTICORUPȚIE | |||
1. | Prevenirea fenomenului de corupţie în mediul educaţional | |||
X. |
EDUCAȚIE ANTIDROG | |||
1. | Prevenirea consumului de substanţe dependente | |||
XI. |
TEHNICI DOCUMENTARE ÎN CDI | |||
1. | Didactica lecturii în spațiul infodocumentar | |||
XII. |
Educație interculturală | |||
1. | Identități culturale ale minorităților | |||
XIII. |
EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ | |||
1. | Firma de exercițiu – premisa unui antreprenoriat de succes | |||
XIV. |
EDUCAȚIE PENTRU NOILE MASS-MEDIA AUDIOVIZUALE | |||
1. | Mass-media și opinia publică | |||
2. | Blogul: instrument de modernizare a practicilor pedagogice şi a serviciilor documentare | |||
XV. |
ALTE PROGRAME | |||
|
Tehnici moderne de comunicare bazate pe soft–uri specifice serviciului secretariat | |||
Achiziții publice. | ||||
Utilizarea platformelor software dedicate publicărilor personale și creării de site-uri | ||||
Activități procedurale specifice compartimentului contabilitate | ||||
|
Strategii educaţionale privind combaterea absenteismului şi abandonului şcolar | |||
Elemente fundamentale pentru dezvoltarea abilităților de viață | ||||
Metode non-formale de dezvoltare personală | ||||
Elaborarea publicaţiilor şi lucrărilor metodico-ştiinţifice | ||||
ACTVITĂŢI ŞTIINŢIFICE, METODICE ŞI CULTURALE | ||||
1. |
Dezvoltarea abilităților de viață a elevilor interni prin activități nonformale | |||
2. |
Educaţie pentru democraţie | |||
3. |
Educaţie interculturală în centrul infodocumentar | |||
4. |
Promovarea imaginii bibliotecii scolare | |||
5. |
Evaluarea la matematică |